redakcja@top25snuff.com
gg: 5100723
fbde5237d004e87f1b284f362bfe6a35.jpg

Szczegóły recenzji

Samuel Gawith
by Ltsyrek     Kwiecień 04, 2010    
(Updated: Lipiec 02, 2014)
Ocena ogólna 

2.2
Ocena smaku 

2.0
Ocena opakowania 

3.0

A miało być tak pięknie...

Kupując tą tabakę miałem w ustach i nozdrzach smak tytoniu Grousemoor z tej samej stajni jednak była to pomyłka myśląc że z każdej stajni ten sam koń. Tabaka drobno zmielona wręcz pylista i jako angol rzecz by można ok ale nie.. Zapach nie przypominający kawy smak męczący jednym słowem pomyłka choć zapowiadało się ciekawie. Po zażyciu tylko jedno pytanie się pojawia gdzie ta kawa...?

Podsumowanie o tabace

Zalety tabaki
Chyba tylko to że jest
Pudełko może się podobać
Dość szczelna tabakiera te 10 gram męczone od roku i nie zmienia aromatu
Minusy Tabaki
Smak
Zapach
Wszystko
Czy ta recenzja była dla Ciebie pomocna? 

Komentarze

10 rezultat(y) - wyświetlane 1 - 10  

Sortowanie 

To write a comment please register or
ziomoziomal Napisane przez ziomoziomal
Lipiec 02, 2014
Na przyszłość, polecam zapoznać się z tematem: "poradnik recenzenta". Tutaj masz link: http://top25snuff.com/forum/13-uwagi-od-i-do-redakcji-serwisu/7650-poradnik-recenzenta.html
W odpowiedzi na wcześniejszy komentarz

włóczykij Napisane przez włóczykij
Lipiec 02, 2014
ok nie znałem tematu, mam pytanie czemu tekst jest tak mały na tym forum? Nie wszyscy tutaj mają dwadzieścia lat.
Lipiec 02, 2014
To już nie do mnie. Dla przypomnienia, aktualnie trwają (być może się skończyły) prace na stronie. Jeżeli jednak chcesz coś z tym zrobić do możesz napisać wątek w odpowiednim temacie na forum 'Uwagi od i do redakcji serwisu".

Jeżeli jednak wolisz szybko rozwiązać problem dość łopatologicznym sposobem możesz zwiększyć powiększenie w ustawieniach systemu. Rozumiem że to żadne rozwiązanie, jednak na czas rozwiązania problemu będzie najodpowiedniejszym wyjściem.

Filek Napisane przez Filek
Lipiec 02, 2014